Våld och eld i religionens namn

En stollig pastor i Vetlanda uppmanar folk att bränna Jonas Gardells böcker om den där gud och Jesus i protest.
Det är ju lätt att man tar till sådana metoder när man inte klarar att bemöta meningsmotståndare med argument.
Själv tänkte jag köpa upp ett stort lager av böckerna och stå vid bokbålet och sälja.
Vinsten tänkte jag dela. Jonas Gardell får hälften så att han kan fortsätta sitt fantastiska arbete kring religion.
Den andra hälften ska Humanisterna få. Både Gardell och Humanisterna försöker få in lite vett och sans i livsåskådningsdebatten.
Och de har visat att man kan argumentera utan bokbål, hot eller våld.

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen svarar

ang din kommentar:

Nja, jag undrar om du har rätt i din teori om att otillfredsställda kvinnor vill ha mer sex än de som är tillfredsställda.

Om jag ser till mig själv så vill jag oftare ha sex med någon som jag har bra sex med än någon som jag har dålig sex med. Jag har haft tjejer som uppriktigt sagt inte varit så roliga i sängen. Och så har jag haft tjejer som det funkat fantastiskt med. Och det är ju i dessa förhållanden som jag bara velat ha mer och mer.

Det gäller för övrigt inte bara sex, utan allt. Om något är lyckat så vill jag ha mer av det, men om det är lite halvtrist så är jag inte alls lika angelägen.



Mitt svar: Ja det är klart att ett svar inte passar in på alla men enligt de vänner jag pratat med så har de varit mkt sexuellt frustrerade pga att de vil ha mkt sex och killen inte varit helt bra i sängen.



För min egen del kan jag nog hålla med dig vid närmare efterrtanke! Min fd partner var kass enligt mig och jag ville aldrig ha sex någonsin. Nu med min nuvarande kille så,, ja han kanske inte är jordens mest skillade sexmachine och det är inte jag heller men jag blir tillfredsställd alltid och då vill jag ju bara ha mer o mer precis som du säger.

2010-08-30 @ 12:58:34
Postat av: Michis

HA HA HA vad rolig du är (läste just ditt inlägg ovan)



/Michis aka Brutala Bloggen

2010-08-30 @ 13:08:31
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0