Djävlades gud när han skapade sex?

En del är fixerade vid sex.
Andra är fixerade vid synd.
Eller är det samma sak?
Varför har en del sånt problem med andras sexliv?
Varför har den där guden sånt problem med folks sexliv?
Var han på riktigt djävulskt humör när han skapade sexdriften?
Kanske var han trött efter att ha skapat milliarder stjärnor som sträcker sig över tusentals ljusår.
Himlakroppar och galaxer tusentals gånger större än vår jord.
Han var trött och led och kände sig på dåligt humör så han tänkte att nu djävlar ska jag jäklas med de här pälslösa töntarna som bor på det här lilla sandkornet i utkanten av Vintergatan.
Jag ger dem sexlust och sedan ska jag fan ta mig straffa dem om de ger efter för den!

Kommentarer
Postat av: Vilda

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 05:10:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0