Killar fejkar också

Att tjejer fejkar orgasm vet nog de flesta om, även om många killar tror att de kvinnor de haft sex med inte har gjort det. Men hur många tjejer anar att även killar fejkar ibland? Att det även kan drabba en kille att man inser att det här kommmer inte leda någonstans. Man är lite för trött eller lite för full eller både och, och så låtsas man att det går för en och smusslar av kondomen lite snabbt så att bluffen inte ska synas.
En högst ovetenskaplig fråga vid en middag visade att av 8 närvarande män hade 7 någon gång fejkat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, både pedofiler och zoofiler utnyttjar varelser (barn och djur) som är i beroendeställning till förövaren. Ett djur är lika utsatt som ett barn i en sådan situation eftersom båda inte kan säga ifrån i och med att de ser upp till förövaren (en vuxen förebild/matte eller husse), och det som skiljer dem åt är vad de går i gång på. Det är vad jag kommit fram till när jag arbetat med detta, en examinerad psykolog kanske komemr fram till något helt annat.

2007-11-08 @ 11:42:48
URL: http://soffipoff.blogg.se
Postat av: Idun

Nej, men tänk på alla spädbarnen i frysen.. Först kom en, sen kom tre, sen året efter så hittades det fler.. alltså, alla detaljer måste inte släppas, det är det som jag anser vara problemet.. =)
Tack för din kommentar

2007-11-08 @ 11:52:47
URL: http://iduns.blogg.se
Postat av: Annsingen

Visst sunkar man till sej men inte jämt!Sedan är det väll även så att man inte alltis ska behöva vara p topp tillsammans med den man älskar.Man älskar ju varandra vare sej man har håriga ben eller inte:)

Svar 2: Klart killar oxå fejkar...det har mina blonda fattat sedan länge...Men kan nog inte säga om jag märkt någon göra det med mej!:)

2007-11-08 @ 12:27:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0