Samtidig orgasm suger hästkuk

När jag var tonåring, och precis skulle ta de första stapplande stegen i sänghalmen, så talades det mycket om vikten av att få en samtidig orgasm. Utlösningar som inte var synkade ansågs lite mindre värda. Nästan som en runkorgasm.

Nu när jag varit med ett tag och kunnat bilda mig en egen uppfattning i frågan vill jag påstå att samtidig orgasm inte alls är något att stå efter. I alla fall inte för mig.

Just i utlösningsögonblicket så blir min kuk lite känsligare än annars och om kvinnan då samtidigt rycker i en egen orgasm gör det helt enkelt ont.

Jag tycker det är bättre om man kommer en i sänder.

Då har jag dessutom lättare av att njuta av att tjejens orgasm och åka snålskjuts på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0