Mer swingersklubb

Så fort massmedia skriver om swingers- eller parklubbar så finns det folk som förfasar sig och talar om ställena som vidriga, smutsiga och människorna som fula och perversa. De som skriver så måste ha varit på andra parklubbar än de jag har besökt. Här är mina intryck:
Utseende: Folk ser ut som folk gör mest. Det brukar alltid finnas några verkligt snygga och en hel del ordinära. Sällan någon direkt ful (faktiskt har jag aldrig stött på någon riktigt ful eller sunkig)
Nykterhet: Betydligt nyktrare än vilken krog som helst såväl på svenska som utländska klubbar.
Umgängeston: Lågmäld, hänsyns- och respektful. Jag vågar påstå att kvinnorna på en parklubb behandlas betydligt bättre och jämlikare än på en vanlig krog. Talet om att kvinnorna blir "våldtagna" är rent nonsens. Inte heller tror jag att de blir utnyttjade. De går ju dit för att ha sex, se på när andra har sex, ha sex med sin partner när någon annnan ser på eller något liknande. Om man inte vill detta så går man ju inte dit. Om någon säger nej, är det min erfarenhet att detta verkligen respekteras. När man samtalar så är det faktiskt mestadels annat än sex man pratar om.
Sunkighet och hygien: De klubbar jag besökt har haft duschar och fria handdukar. Hur många krogar har det? Det tillhör också hyfsen att man har en handduk under en bar rumpa oavsett om man bara sitter eller om man knullar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är swingers?

2007-11-25 @ 20:37:50
URL: http://tiffaannyy.blogg.se
Postat av: Anonym

haha vet du inte vad swingers är..
hahaha

2008-04-19 @ 21:11:29
Postat av: Magda

Jaha, man är nykter och lågmäld och kanske till och med nyduschad när man utövar sina perversa böjelser i mörka källarlokaler, so what. Detta är sjukt helt enkelt!

2009-03-31 @ 12:17:08
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, folk har väl bara sett alla dessa dokumentärer som går på tv every once in a while för DÄR är gruppsexutövarna verkligen långt ifrån vackra ^^

2009-04-10 @ 08:17:32
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0