Gruppsex i skallen

Gruppsex lär vara ett av de vanligaste sökorden på internet. Eftersom jag har lite erfarenhet av saken hade jag tänkt dela med mig av erfarenheter och tankar. Först en allmän reflektion. En stor del av allt sex sitter i huvudet. När det gäller grupsex så är det ännu mer så. Rent fysisk tycker jag det är bättre att bara två. Det är närmare och intimare. Är man fler blir det konstigt nog lite mer avstånd mellan alla. Och så blir det en vädligt massa armar och ben att hålla reda på. Men som minne och idé är det helt fantastiskt. Vet man att man ska ha gruppsex bubblar det i kroppen och efteråt kan man kåta upp sig av minnet i veckor efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0